jump to navigation

:: Sembelit 2005 :: March 1, 2007

Posted by Minci 先生 in Just For Fun, Movie/TV Reviews.
trackback

The title of this short clip is SEmbelit 2005 – a spoof of Sembilu in Bahasa Sarawak. Eventhough I’m a Sarawakian, it did took me a bit of effort to understand it. The whole 8 minit clip was obviously about ‘berak’. Haha~

It is quite funny if you understand it…but it’s not worth translating, for it’ll lose it’s comical value.

Advertisements

Comments»

1. fizzy - March 1, 2007

adoi..ke sini rupanya anda selepas thechosenflower gulung tikar!

2. Puteri Nad :-) - March 1, 2007

—SPOILERS ALERT,TO ThOse Yg X tengok lagi,SILA SKIP—

hahahha..
apa la ngaku kat cikgu dia kentut..

k*mak ya mun klaka sawak mcarut kah kakmin?

nad suka skalik part ni time dia langgar dak pompuan tu..pi tanya toilet.tampa dia skalik..hahaha

banyak x faham words dia tho.have to rely pada logik akal je..sigh~

3. little healer - March 1, 2007

—–spoliers jugak..sket jer lah—
fizzy,
oh.. kau rupanya.. kat mana plak aku tertinggal link aku nih.. hehe.. 😛

nad,
yep, for me I think it is mencarut, there was a time when that girl was called sund*l too at the parking lot.. ahaha.. I like that part too, org tanya pasal tandas, budak pompuan tuh tk jawab plak..hihihi… i like the part towards the end masa kat staff room.

headmistress (hm) : sapa yg berak tk flush?
erra : bukan saya cikgu
hm : berak , jgn lupa basuh buntut (dgn muka seriesnyeer)

cikgu2 lain mengangguk.. ‘hmmmmmmm’

4. Puteri Nad :-) - March 1, 2007

-spoilers alert lagik-

tp x tahan aa kakmin..sumer sora jadi cam sora pondan..ahahahhaha

5. jet - March 1, 2007

hahahah..wlpon aku x phm bahse serawak..tp aku phm gk la lwk die..kerana byk unsur kuaja…haha..eskep skola lg nih..matila cikgu u tau kne anta ke military disciplinary..

6. daju - March 1, 2007

klakar…though xfaham..tp dia bwt cm ikut gerak2 mulut cm real je..haha

7. LaDy FaNtAgHiRo - March 2, 2007

langsung tak faham.. tapi support gelak aje lah since you ckp its a sum kinda comedy scene… comedy ke?


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: