jump to navigation

:: Mencari Mukhsin :: April 20, 2007

Posted by Minci 先生 in Everyday Life, Just For Fun.
trackback

Setelah menonton cerita MUkhsin arahan Yasmin Ahmad, saya dan jetjetsemot mahukan seorang Mukhsin juga dalam kehidupan kami.

Secara amnya;

  1. Ada 2 tempat kosong – Mukhsin saya, Mukhsin jetjetsemot.
  2. Fungsi Mukhsin – menjadi bahu untuk kami bersandar, teman sepermainan.

Syarat-syarat Mukhsin;

  1. Lelaki tulen berusia antara 15 hingga 35 tahun.
  2. Warganegara Malaysia menetap di Malaysia ataupun UK.
  3. Pandai membuat layang-layang.
  4. Ada basikal yang dah siap padding supaya mudah untuk kami duduk sama.
  5. Mesti rajin melayan perangai kami.
  6. Apabila bermain galah panjang, wajib tarik kami keluar dan marah2 apabila dipeluk oleh lelaki lain yang gatal.
  7. Tidak berputus asa untuk memujuk.
  8. Mereka yang mahu menjadi Mukhsin jetjetsemot mesti mempunyai body spt Mukhsin dalam filem.
  9. Yang nak jadi Mukhsin saya mesti buff. 😛
  10. Suara serak-serak basah mcm baru lepas pecah.
  11. Tidak mempunyai ikatan ‘lebih daripada kawan’ dgn sesiapa. Pada masa yang sama, tidak mengharapkan ikatan ‘lebih daripada kawan’ daripada saya. Kalau dgn jetjetsemot, harapan tersebut dibenarkan.

Sekiranya anda berminat untuk menjadi Mukhsin saya, silalah hantarkan permohonan anda ke karpus[underscore]8@hotmail.com

 Format permohonan;

  1. Nama anda

  2. Gambar anda

  3. Sebab mengapa anda layak menjadi Mukhsin saya. MIahahaha~~

Comments»

1. Puteri Nad :-) - April 20, 2007

hahahahah

2. baez - April 20, 2007

dah apply pls reply asap

3. daju - April 20, 2007

mesti buff?? mcm mane tuh..

4. jet - April 20, 2007

cm buffy the vampire slayer la daju..lesbian ni..hahah..

5. Puteri Nad :-) - April 20, 2007

permohonan ku ditolak mentah2

6. Puteri Nad :-) - April 20, 2007

mukhsin buff abang toriq je la layak camni

7. little healer - April 20, 2007

permohonan sedang dipertimbangkan..

daju,
BUFF is like badan yang dibina dgn kacaknya.. 😛

jet,
oiii.. pitnah aku lesbian puler.. miahahahaha~~~

nad,
mau kena cubit kah… 😛

8. Puteri Nad :-) - April 20, 2007

abang toriq..u r wanted! sila apply pada emel nad..hahaha

9. little healer - April 20, 2007

hoho.. mungkin patut letak syarat tambahan… ahli GUBU tidak diterima.. MIAHAHAHA

10. baez - April 20, 2007

motif tak diterima
patot letak syarat tambahan

adek angkat official mempunyai bonus

11. baez - April 20, 2007

jet ko eksen tak balas emel aku

12. Puteri Nad :-) - April 20, 2007

jet pon x balas mesej saya

13. fiza - April 20, 2007

BUFF mcm buff senior kite tu ke? kakmin bior betol..nk jgk mukhsin (= _ =)

14. little healer - April 21, 2007

fiza,
tapi tk nak muka mcm BUFF senior.. nanti aku geli.. miahaha

*matilar buff senior antar email jugak… HAHAHAHa

15. jet - April 21, 2007

hoo..da reply la..smlm x oline..maapkan kami naa..x reject korg..aku consider..tapi sile la kasik gamba naek beskal dgn buat layang2..supaya aku convinced..dan yang paling penting, rekod suara, nak denga sore tuh masok ke tak kriteria serak-serak basah suara baru pecah..hokey..

16. Puteri Nad :-) - April 21, 2007

hey suara kami mesti lepas kriteria..kamu kan da dengar suara kami

17. baez - April 21, 2007

owhhhhhhhhh buff pun apply ke, itu sgt syok~~~~~~~~~~~

jet dan kakmin stlh shortlist tnggl daku sorg, mk trus menang

18. little healer - April 21, 2007

jet,
tuhlah budak 2 urg nih gi carik ko smlm… mode hampa kata mereka..

nad,
nak pecah sore apa lagi nad nih? HAHA

baez,
ohhhhhhh…. that ‘buff’ is not you meh? oh dear….

19. Puteri Nad :-) - April 21, 2007

oh dear dear dear..hahahaha..kakmin suara nad x lepas kategori garaukah?

20. kaSyah - July 7, 2007

tgk syarat macam masih open kalo nak join..aku bole hantar ke?haha..

eh,aku dah cukup 15tahun lom ni?…hehe.

*ko mencari lelaki muda juga ke?haha


Leave a Reply

