jump to navigation

:: August 1, 2008

Posted by Minci 先生 in Karya Pujangga SEPI-Tal.
trackback

Bangun pagi setiap hari
Konon nak gi Putrajaya lagi
Tapi berat rasanya hati
Tempat parking susah nak cari

Nak tak nak kenalah jugak
Nanti JPA terbangak-bangak
Kenapa pelajar nih muka tak nampak?
‘Duit belaja kat UK bukannya duit mak bapak!!’

Confuse confuse.. aku confuse
Kat mana nak keje aku confuse
Kat mana nak migrate aku confuse
Kat mana nak menghilang aku confuse

‘Rehatlah dulu, jangan melulu’
Tenangkan fikiran, abaikan nafsu
Jangan dok fikir benda yang tak mahu
Keutamaan diri, kekadang perlu didahulu..

Comments»

1. Mohammad Ihab Ismail - August 1, 2008

Salam makcik MinCi!!
I take it that you are already a doctor now!!
Alf alf mabrook!!
Selamat maju jaya dalam kerjaya hehe..

Hang kerja mana ni??
Aku 6th August ni balik.. Tak register lagi.. Tatau kat mana kena buang😛 hopefully dapat KL ler..

Again.. Alf alf mabrook!!
Many congratulations, Doc!

2. maymay - August 1, 2008

waaa….pandai berpantun rupanya doktor minci nih…

ni yg suka nih😉

3. Minci - August 1, 2008

IHab!!
Motip sgt dah lama menghilang tiada berita. I despise sama you. Miahaha.. aku pun tk register lagi weyy..
tapi aku tk nk lah kena campak kat KL.. huhu
Many congratulations to u too ..🙂

MayMay,
Yah..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: