jump to navigation

:: Bukan wanita mulia November 11, 2009

Posted by Minci 先生 in Everyday Life.
trackback

Lama jugaklah kiranya aku menunggu penjelasan tapi nampaknya kau tiada kesedaran mahupun sifat kemanusiaan. Suka ya nk biar aku tergantung macam nih tak bertali. oh wait.. kau nk simpan tali tuh untuk jerut leher sendiri ke?

Maaflah. Aku bukan wanita mulia. So aku harap kau pergi mampus dan if its not that difficult , I demand an apology before you do.

Aku masih menanti tapi aku rasa kau akan tetap dengan cara kau. Haih. Sakitnya otak aku.

 

Comments»

1. FaruqY - November 13, 2009

pergh apa marah-marah ni? btw, can u give me the password to your last protected post? hehe~ thanks in advance!

Minci 先生 - November 13, 2009

ayah orang tidak dibenarkan baca.. ha ha ha

2. kak shila - November 25, 2009

Min,
lama nya tak dengar berita..what’s up? masih berguling dgn studies or dah start scaring children with ur needles?

I’m on FB…hope to get in touch with u, sis.


Leave a Reply

